سینمایی «کوچه ژاپنی ها» امیر حسین ثقفی با بازی مجید مظفری
تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۴۹۲۴۴
ایران اکونومیست- فیلم جدید امیرحسین ثقفی با بازی مجید مظفری مقابل دوربین میرود. سینمایی «کوچه ژاپنیها» پنجمین ساخته ثقفی است.
مجید مظفری در فیلم سینمایی «کوچه ژاپنیها» به نویسندگی و کارگردانی امیرحسین ثقفی و تهیهکنندگی علیاکبر ثقفی به ایفای نقش میپردازد.«کوچه ژاپنیها» پنجمین ساخته امیرحسین ثقفی بعد از فیلمهای «همه چیز برای فروش»، «مرگ کسب و کار من است»، «مردی که اسب شد» و «روسی» است.
بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمیشوند!
در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده: «تو نمیتونی با پول همه چیز و همه کس و بخری یه روزی یه جایی یه شب یه وقتی یکی بالا سرته، کوچه ژاپنیها»
علیاکبر ثقفی(تهیهکننده و مجری طرح)، فرشاد گلسفیدی(مدیر فیلمبرداری)، علیرضا پاک نهاد (صدابردار)، شراره سروش (طراح صحنه و لباس)، محمدرضا قومی (طراح گریم)، علی نوابی (مدیربرنامهریزی و دستیار اول کارگردان) و فاطمه ثقفی (منشی صحنه و دستیار کارگردان) عوامل این فیلم سینمایی هستند. خبرآنلاین
منبع: ایران اکونومیست
کلیدواژه: کوچه ژاپنی ها
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را بهطور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کردهاست، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۹۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
خبر بعدی:
رکورد ویژه ستاره ایران در نیمهنهایی لیگ قهرمانان
دیدار برگشت دو تیم یوکوهاما مارینوس ژاپنی و اولسان اچ دی کره جنوبی در توکیو بعد از برد ١ بر صفر کرهایها در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در شرق از حساسیت ویژهای برخوردار بود که با قضاوت علیرضا فغانی برگزار شد.
به گزارش ورزش سه، این دیدار که در وقت قانونی با نتیجه ٣ بر ٢ به سود میزبان ژاپنی به پایان رسید تا در مجموع دو تیم ٣ بر ٣ مساوی شوند. در دو وقت اضافه هم دنبال شد تا ضربات مرگبار یا به اصطلاح پنجاه به پنجاه پنالتی تیم صعود کننده به فینال و حریف العین امارات را مشخص کند.
جالب اینکه بر خلاف تصور این دیدار ١٢٠ دقیقه طول نکشید و دو تیم ١٤٠ دقیقه برابر هم صفآرایی کردند چون علیرضا فغانی دو وقت هفت دقیقه، یک سه دقیقه در کنار یک دقیقه وقت تلف شده را در چهار وقت ٤٥ دقیقهای و ١٥ دقیقهای معمول محاسبه کرد.
نکته دیگر اینکه این بازی تراژیک ١٤٠ دقیقه زیر باران شدید برگزار شد و علیرضا فغانی با ١٦ کیلومتر دوندگی و نزدیکی به تمام صحنهها و هر جا که توپ وجود داشت یکبار دیگر آمادگی بالای بدنی خود را در ٤٦ سالگی به نمایش گذاشت تا کم کم بار دیگر برای تحقق رویای قضاوت فینال جام جهانی در سال ٢٠٢٦ خودی نشان دهد.
از سوی دیگر شاهکار فغانی در این دیدار بار دیگر او را در دنیای فوتبال سر زبانها انداخت، اخراج بدون مماشات بازیکن میزبان با کارت قرمز مستقیم در حالیکه تیم ژاپنی ٣ بر ١ از حریف کرهای و در مجموع دو بازی ٣ بر ٢ پیش بود در دقیقه ٣٩ که کرهایها صاحب ضربه پنالتی شده بودند دل و جراتی میخواست که این داور ایرانی الاصل نشان داده از پس آن در هر بازی ممکنی به راحتی بر میآید.
دلیل اخراج کامیجیمای ژاپنی دقیقا در لحظه خطای پنالتی گرفتن موقعیت آشکار پنالتی توسط این بازیکن از سوی علیرضا فغانی تشخیص داده شد که کارت قرمز مستقیم طبق قانون جریمه آن اعلام شده است.
فغانی در ١٤٠ دقیقه بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان شرق آسیا تنها سه بار از کارت خود استفاده کرد که یک کارت قرمز مستقیم به بازیکن تیم میزبان و دو کارت زرد هم به مربیان روی نیمکت این تیم ژاپنی بود که در ضربات پنالتی توانست به فینال ٢٠٢٤ باشگاههای قاره کهن راه یابد.
همچنین علیرضا فغانی بهدرستی سه گل را در این دیدار مردود اعلام کرد و یکبار نیز به دلیل عملکرد کمک خود در عدم تشخیص آفساید از VAR کمک گرفت که تشخیصش دخالت بازیکن در بازی حریف بود.
علیرضا فغانی که عملکرد بسیاز خوبی از نگاه کارشناسان در این بازی پرهیجان و حساس به نمایش گذاشت روز شنبه نیز در استرالیا دیدار مهم دو تیم "ملبورن سیتی" و "وسترن سیتی" از هفته آخر لیگ این کشور را سوت خواهد زد تا رقابتهای داخلی این کشور بعد از این بازی با شش تیم برتر مرحله نهایی ادامه یابد.